2026 Dönemi Konferansına Katıldık
- On 19 Mayıs 2026
16 – 19 Mayıs 2026 tarihlerinde Antalya Sueno Delux Belek otelde gerçekleşen Rotary Bölge 2420 Konferansına katıldık. Kulübümüzden, Dönem Başkanı Rtn. Mehmet Dükkancı, eşi Rtn. Arzu Uysal Dükkancı, Arch Clump Rtn. Halil Mehmetoğlu, GDB Rtn.Tamer Atabarut, GDB Rtn. Ceren Ferten, Rtn Vedat Temur ve eşi Seda Temur katıldı.
Konferansa katılan üyelerimiz, 3 gün boyunca, dönemin sona ermesini kutlarken, bölgeye bağlı farklı kulüplerden rotaryen dostlarla sohbet edip, dostluk bağlarını güçlendirme fırsatı buldular.
Düzenlenen törenlerde kulübümüz 4 alanda ödüle layık görüldü.
- Mehmet Dükkancı başkanımız, kulübünü uzaktan yöneten başkanlardan biri olarak Guvernör Özel Ödülüne layık görüldü
- Kulübümüz 100 % EREY Bayrağı ile ödüllendirildi.
- 48 yıldır faaliyet gösteren kulübümüz Vefa ödülü ile ödüllendirildi.
- Yıl Boyunca düzenlediği etkinliklerle kulübümüz takdire layık görüldü













